افزایش کراتینین 3.3-10.6 در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

افزایش کراتینین 3.3-10.6 در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، چگونه آن را درمان

سطح کراتینین 3.3-10.6 در بیماری کلیوی ناشی از دیابت افزایش یافته است، چگونه برای درمان؟ در این مقاله من به شما علل و درمان را جدا از هم هستند، من امیدوارم که آن را می توانید به شما کمک کند این بیماری را درمان کند.

چرا سطح کراتینین 3.3-10.6 سریع افزایش یافته است؟

در معاینه، وضعیت بیمار و تاریخچه پزشکی، سطح کراتینین خود را در سرم خون به سرعت به 10.6 از 3.3 افزایش یافت، این نوع از افزایش شدید کراتینین در یک دوره کوتاه از درستی، به دلیل برخی عوامل حاد است که آسیب کلیه خود میشود. با این حال، علت عمده مزمن کلیه شد این بیماری از بین نرفته، و همچنین با توجه به آسیب کلیوی طولانی مدت، برخی از سلول های خود کلیه خود را به طور کامل عملکرد خود را از دست داده، برخی از سلول کلیوی خود را در یک حالت ثابت از آسیب باقی می ماند که ممکن است کار نکند درستی نیست.

چگونه برای درمان؟

1. به منظور جلوگیری از خستگی، عفونت سرد و یا هر تنها صدمه به کلیه خود را دریافت کنید دوباره آن را از آن تشدید شده.

2. کنترل سطح قند خون و فشار خون خوب است، روزه در کنترل قند خون باید زیر 6.1 باشد، و 2 ساعت پس از صرف غذا کنترل قند باید زیر نظارت بر فشار خون 10. شود باید 130 / 80MM جیوه باشد یا کمتر است. به طوری که آنها ادامه خواهد داد به آسیب عملکرد کلیه است.

3. نگاهی به درمان حرفه ای سیستمیک و بهبود عملکرد کلیه. بنابراین، به منظور محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده و ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده خود را، که عملکرد کلیه خود را به طور کلی افزایش و کاهش سطح کراتینین خود را در محدوده امن، که ریشه راه برای کمک به او به دور از دیالیز ماندن است. از آنجا که کراتینین واقعی او بسیار بالا است، اما به عنوان یک دیابتی، او یک سطح خطرناک برای درمان دیالیز در آن زمان بود، پس از آن مهم و فوری برای او است، به طوری که او هنوز هم می تواند دیالیز اجتناب کنند. طب چینی، اگر شما از این فرصت، می توانید سعی کنید، آن را برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی بسیار مفید است.

اگر سوالی دارید دیگر و یا هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید یک پیام برای ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ / وایبر: +86 13292893707

اسکایپ: hospital.kidney

VKontakte می: AsyaYue





:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: